maandag 5 november 2018

Die Lebensart Börse

Die Beurs is weer voorbij. Ik heb een paar aquarellen, een paar monotypes en een paar etsjes verkocht. (Voor echte, lage beursprijsjes) Van de aquarellen heb ik gelukkig nog een foto.
De eerste koeien heb ik nageschilderd van een aquarel van Willem Roelofs. Het zijn nog koeien met hoorns.
De tweede koeien aquarel zijn koeien uit Nütterden in een fantasie landschap. De gele oormerken heb ik weggelaten. Van koeien heb ik weer helemaal de smaak te pakken. Er komen dus wel meer schilderijen van.

Koeien aan de IJssel
aquarel
naar Willem Roelofs
28 x 38 cm
2018








Nütterdens koeien
in fantasielandschap
aquarel
28 x 38 cm
2018









In Frankfurt vond ik een prachtig doorkijkje onder de Mainbrücke. Met een herfstblad heb ik het beton iets opgevrolijkt. Op het tweee schilderij heb ik een heel herfststilleven geschilderd. Acryl medium over het stilleven deel van de aquarel en daarover olieverf.


Herfst in Frankfurt
aquarel
28 x 38 cm
2018










 Herbst in Frankfurt
aquarel en olieverf op papier
37 x 55 cm
2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten